آدرس

شعبه مرکزی : اتوبان شهید سلیمانی (رسالت) ، مجتمع دنیای نور، طبقه 3، پلاک 7 شعبه غرب : مرزداران خ ابراهیمی مجتمع اداری تجاری الوند ط منفی یک راهرو اول واحد 60/1

ایمیل ما
info@iranianrepaircenter.ir
تماس با ما

09303191312 02122337503 09125467335 02144292733

آدرس دفتر

  • اتوبان شهید سلیمانی (رسالت) ، مجتمع دنیای نور، طبقه 3، پلاک 7
  • info@iranianrepaircenter.ir
  • 09303191312یا 0212233750

ما را دنبال کنید

نمايندگي تعميرات ضبط و پخش خودرو (ماشين) پايونير (PIONEER)

نمايندگي تعميرات ضبط و پخش خودرو (ماشين) پايونير (PIONEER)

نمایندگی تعمیرات ضبط و پخش خودرو پایونیر با استفاده از تعمیرکاران دوره دیده و آموزش دیده و همچنین با تجربه امکان را برایتان فراهم می کند که اگر دستگاه ضبط و پخش پایونیر ماشین شما دچار عیب و ایراد شده را همانند هر روز اول تحویل بگیرید. وقتی که ضبط و پخش پایونیر به خوبی کار نمی کند لذت شنیدن موسیقی هنگام رانندگی از دست ما می رود. تعمیرکاران مرکز تعمیرات ایرانیان به شما کمک خواهند نمود تا بتوانید دستگاه خودتان را اونی که دوست دارید تعمیر شده تحویل بگیرید.

نمايندگي تعميرات ضبط و پخش خودرو (ماشين) پايونير (PIONEER)

تعمیرکاران حرفه ای در نمایندگی تعمیر ضبط و پخش خودرو پایونیر

رانندگی بدون شنیدن آهنگ و موسیقی برای خیلی از ما ملال آور دارد. خودروی بدون ضبط و پخش یک خودروی بی روح است. می‌توان گفت ضبط و پخش ماشین نقش بسزا و تعیین‌کننده‌ای در لذت رانندگی ایفا می کند. شاید این روزها خرید یک دستگاه ضبط و پخش حرفه ای و جدید برای ماشین برای خیلی از افراد با توجه به قیمت ها زیاد آسان نباشد. یکی از معتبرترین برندها در تولید و پخش ماشین پایونیر است. تقریباً همه ما این برند محبوب و معتبر را در زمینه تولید ضبط و پخش خودرو می شناسیم.

چه زمانی دستگاه پایونیر نیاز به تعمیر دارد

برخی از مواردی که نشان دهنده خرابی دستگاه پایونیر دارند:

گیر کردن سی دی و یا دی وی دی در درون دستگاه ضبط و بخش پایونیر

خش خش صدا در پخش موسیقی و یا آهنگ

عدم شناسایی فلش مموری و حافظه های جانبی

جلو و عقب نرفتن آهنگ ها

صدا کیفیت لازم را ندارد

شکسته شدن صفحه نمایش دستگاه ضبط و پخش خودروی پایونیر

عیب و ایراد در قسمت usb ضبط و پخش

خاموشی ناگهانی دستگاه ضبط و پخش

چرا تعمیر دستگاه پایونیر در نمایندگی تعمیرات ضبط و پخش ماشین پایونیر توصیه می شود

از آنجایی که هزینه تعمیرات برای تعمیر دستگاه ضبط و پخش خودروی پایونیر از هزینه خرید ۱ دستگاه جدید پایونیر بسیار بسیار کمتر است بنابراین عقل و منطق ایجاب می کند که به جای خرید دستگاه پخش پایونیر جدید دستگاه قدیمی را تعمیر کنیم. مطمئناً هزینه تعمیر بیشتر از ۲۵ درصد هزینه خرید ضبط و پخش ماشین پایونیر نخواهد شد.

سخن پایانی

علاوه بر تجربه همیشه دانش و آگاهی و مهارت برای انجام امور تعمیرات لازم است. نمایندگی تعمیرات ضبط و پخش خودرو یکی از معتبرترین مراکز تعمیراتی در زمینه تعمیر دستگاه های پایونیر برای ماشین می باشد. دفتر مرکزی این مرکز تعمیراتی و نمایندگی در شهر تهران واقع شده است آماده انجام کلیه خدمات در این زمینه به هموطنان عزیز می باشد. هلدینگ ایران که باشید می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر ضبط و پخش ماشین پایونیر استفاده کنید. کافی است که فقط با ما تماس بگیرید. ما راهنمایی لازم را در این زمینه به شما خواهیم نمود.

5/5 - (20 امتیاز)
لطفا این مطلب را به اشتراک بگذارید...
با ما در تماس باشید
09303191312  
تماس با ما
مرکز تعمیرات ایرانیان
09303191312
۰۲۱-۲۲۳۳۷۵۰۳
09303191312
021-22337503
تماس با ما