آدرس

شعبه مرکزی : اتوبان شهید سلیمانی (رسالت) ، مجتمع دنیای نور، طبقه 3، پلاک 7 شعبه غرب : مرزداران خ ابراهیمی مجتمع اداری تجاری الوند ط منفی یک راهرو اول واحد 60/1

ایمیل ما
info@iranianrepaircenter.ir
تماس با ما

09120380460 02122337503 09125467335 02144292733

آدرس دفتر

  • اتوبان شهید سلیمانی (رسالت) ، مجتمع دنیای نور، طبقه 3، پلاک 7
  • info@iranianrepaircenter.ir
  • 091203یا 0212233750

ما را دنبال کنید

وبلاگ

مشکلات عمده در تلفن رومیزی(بی سیم)

مشکلات عمده در تلفن رومیزی(بی سیم)

آیا با تلفن بی سیم خود مشکلی دارید؟ یا اینکه در استفاده از تلفن رومیزی ( بی سیم ) خود به مشکل برخورد کرده اید؟ شاید هم متوجه شده اید که تلفن رومیزی تان ( بی سیم ) با مشکل مواجه شده و دچار ایراد شده است. نگران نباشید ما در این مطلب با شما هستیم و شما تنها نیستید. مردم در سراسر جهان به طور روزمره با تلفن های خود مشکل دارند. مگر اینکه شما اطلاعات زیادی در مورد آنها داشته باشید. دانستن نحوه رفع مشکل ممکن است دشوار باشد اما با خواندن این مطلب دانش تان را در خصوص تلفن های رومیزی ( بی سیم ) و مشکلات عمده آن افزایش دهید یا به نمایندگی تعمیرات تلفن رومیزی ( بی سیم ) مراجعه فرمایند .

مشکلات تلفن بی سیم و عیب یابی مشکلات رایج تلفن های رومیزی

بعضی اوقات ممکن است با خود تلفن یا فقط واحد پایه ای که تلفن خود را در آن قرار می دهید مشکل داشته باشید. اگر به فکر خرید یک تلفن یا مجموعه جدید هستید می توانید ابتدا لیست بهترین تلفن های بی سیم را بررسی کنید. خوشبختانه ما رایج ترین مشکلاتی را که مردم با تلفن خانه خود با آن روبرو هستند را تهیه کرده ایم. امیدوارم که با عیب یابی مشکل ما بتوانیم در رفع مشکلاتی که با تلفن بی سیم دارید به شما کمک کنیم. بنابراین بیایید نگاهی به مشکلاتی بیندازیم که مردم با آن روبرو شده اند.

مشکلات عمده در تلفن رومیزی(بی سیم)

مشکلات تلفن بی سیم – عیب یابی

 

عیب یابی مشکلات احتمالی تلفن بی سیم شما ایده خوبی است ، خصوصاً اگر در شرکتی باشید که هزینه ارسال را شارژ می کند. اکثر شرکت ها فقط کارشناس یا تعمیرکار یا مهندسی را ارسال می کنند که از تلفن برای آزمایش کردن تلفن ثابت شما استفاده می کند و یا می گویند مشکلی در خط خود وجود دارد که وی می تواند رفع کند یا در تجهیزات شما مشکلی وجود دارد که باید جایگزین کنید. البته می توانید با آزمایش یک تلفن در حال کار در سوکت اصلی بیشتر این موارد را مشخص کنید و ببینید آیا کار می کند یا خیر. اگر چنین شد مشکلات احتمالا در تجهیزات شما هستند. اگر نه احتمالاً باید به یک تعمیرکار یا مهندس را مراجعه کنید ، که مرکز تعمیرات ایرانیان یکی از بزرگترین مرکز برای رفع خرابی های شماست .

۱در تلفن من صدای شماره گیری وجود ندارد

نکته اصلی که می خواهید در صورت عدم گرفتن صدای شماره گیری بررسی کنید این است که مطمئن شوید خط خودتان کار می کند. ساده ترین راه برای انجام این کار این است که یک تلفن سیم دار را به سوکت خط اصلی خانه خود وصل کنید. اگر هنوز صدای زنگ ندارید مشکل در اتصال ثابت است. اگر صدای شماره گیری دریافت می کنید مشکلات مربوط به تلفن سیم دار شما خواهد بود. اگر بیش از یک دستگاه در خانه دارید با اتصال جداگانه به راحتی می توانید دریابید که کدام یک از آنها مشکل ایجاد کرده است.

۲به سختی می توانم صدای شخصی را در آن سر خط بشنوم

اگر نمی توانید صدای شخص مقابل را در خط تلفن بشنوید به طور معمول این نشانه ای است که نشان می دهد تلفن بی سیم شما به اندازه کافی شارژ باتری ندارد. بدیهی است که شما می خواهید بررسی کنید که تلفن بی سیم شما نیز از میزان صدا به اندازه کافی بالا برخوردار است. یک راه حل که ایده خوبی است این است که یک تلفن سیم دار را به پریز برق وصل کنید و سعی کنید یک تماس بگیرید تا ببینید آیا از نظر خط مشکلی وجود دارد یا خیر.

۳یکی از گوشی های من قفل شده است

اگر در خانه تلفن بی سیم دارید که قفل شده است و به شما اجازه ورود هیچ اطلاعاتی را نمی دهد. بهترین کار این است که باتری ها را از تلفن خارج کنید. اگر چند دقیقه آن را بگذارید و تلفن را دوباره روشن کنید باید مشکلات تلفن قفل شده را برطرف کند.

۴من در تماسهایم تداخل دارم

اولین چیزی که باید بررسی کنید آیا در مکالمه شما به نوعی تداخل ایجاد می شود این است که هیچ دستگاهی در نزدیکی آن ندارید که این امر را ایجاد کند. اگر در نزدیکی چاپگر هستید یا تلفن شما در فاصله چند متری روتر wifi شما قرار دارد. ممکن است این مسئله مشکلی ایجاد کند. اگر این کمکی به حل مشکل تلفن رومیزی بیسیم شما نکرد احتمالاً مشکل از تجهیزات شماست.

تماس گیرنده من کار نمی کند

اگر نمایشگر شما به طور کلی کار می کند اما وقتی شخصی با شما تماس می گیرد هیچ اسم و شماره یا شناسه ای نشان نمی دهد. مشکل این باید در تنظیمات تلفن باشد. همچنین ممکن است داشتن شناسه تماس گیرنده در واقع بخشی از امکانات تلفن شما نباشد. زیرا همه مدل ها و برندهای تلفن این گزینه را ندارند. خصوصاً مدل های ارزان تر. البته اغلب تلفن های رومیزی بی سیم این قابلیت را دارند.

۶صفحه نمایش من فاقد نمایش است

اگر نمایشگر شما هیچ موردی را نشان نمی دهد. اولین کاری که باید انجام دهید باتری ها را برای مدت یک دقیقه بیرون بیاورید و دوباره آنها را وارد کنید. اگر پیام ظاهر شد. ممکن است پر از گزارش های تماس شما باشد. بنابراین باید برخی از سابقه تماس تلفن را پاک کنید.

7- گوشی من شارژ نمی شود

این یک مشکل نادر است و در بیشتر موارد در واقع یک سخت افزار معیوب را نشان می دهد. بهترین کار این است که با شرکت پشتیبان تلفن خود تماس بگیرید و این موضوع را به آنها بگویید.

5/5 - (21 امتیاز)
لطفا این مطلب را به اشتراک بگذارید...

پیام بگذارید

با ما در تماس باشید
09303191312  
تماس با ما
مرکز تعمیرات ایرانیان
09120380460
۰۲۱-۲۲۳۳۷۵۰۳
09120380460
021-22337503
تماس با ما